Автомобилен форум - Пазарджик
http://auto-pz.com/

Дрифт !!!
http://auto-pz.com/viewtopic.php?f=12&t=101
Страница 3 от 5

Автор:  DiabL0 [ Съб Фев 17, 2007 2:36 pm ]
Заглавие: 

Един приятел (пък и не само тои а и много други) ми казваше: "ти него ще оставиш, но тои теб НИКОГА" :smt018 . Въпреки че моя взима да излиза от тая графа заради възраста. Все пак ЕГН-то си казва своето, но все пак са малко колите които издържат толкова. :drive
CrAzY може само да коментира за какво говоря! :smt023
със зраве !

Автор:  PA8666AA [ Нед Фев 25, 2007 6:10 pm ]
Заглавие: 

http://zamunda.net/details.php?id=81989 ето още един филм за дрифтове ;)

Автор:  DJ IMC [ Пон Фев 26, 2007 1:20 pm ]
Заглавие: 

PA8666AA написа:
http://zamunda.net/details.php?id=81989 ето още един филм за дрифтове ;)

Нямам регистрация и не съм 100% сигурен кой е, но понеже снощи гледах един, теглен от там, та подозирам...
Та ако филма се казва "Drift It" - не го препоръчвам на никой. Общо взето пак се обясняват 10-те основни техники, като в Drift Bible, но тоя, който ги обяснява много не ги владее нещата. Всичко се прави на един завой, предварително намокрен с маркуча...абе гавра с красивото 350Z, с което "демонстрира". Единственото яко във филма е като дават откъсчета от разни дрифт състезания. Иначе - :smt078

Автор:  nanek [ Нед Юли 01, 2007 4:05 pm ]
Заглавие: 

http://zazz.bg/play:9c070215 - It's me :) При мен ръчната не държи... т.е. държи само на 1-то колело (дясното) и то мн малко. Аз го направих така: набирам скорост на 3-та... връщам долна предавка (2'ра) с междинна газ, идва левия завой... чупя волана на дясно след което веднага на дясно след което дърпам ръчната и връщам газта едновременно (за да тръгне задницата по лесно) когато тръгне колата и почне да се несе и корегирам траекторията с волан и газ, тва е :) На клипа изглежда супер просто :) но в деиствителност не е точно така :navigator

Автор:  Ivan Petrov [ Вто Юли 17, 2007 11:54 pm ]
Заглавие: 

AutoTzar написа:
бих казал идеалният автомобил за дрифт поне за нашият стандарт е една скромна ладичка с заварен деферинциал изкормена отвътре и малки подобрения по нея - това е най-евтиният вариант и е възможно според джоба :)))

не мисля така, практиката показва че BMW Е30 най-добрата кола за дрифт във България ;)
Предимствата са
-евтини части и лесни за намиране
-много информация
-колата е по здрава
-подлежи на промени както по двигателя така и по окачването
-често изпадат перформанс части ( особено по окачването ) на добри пари
-голям избор на двигатели, от 1.6 до 2.5 като аз лично ви съветвам да изберете М10Б18 - по възможност Л-джетроник... много здрав и евтин двигател, ако го тотализирате напълно нов двигател читав ви е 250-300 лв.

Минуси
-шпер диф-а при Е30 е кът ( при лада незнам как стои въпроса ) но с телоподаващото стават чудеса :-D
-по високата начална цена която по късно се компенсира от евтините части

Слаби места на колата
-двоен стоп ( 83-та до 87-ма ) се цепят между ботушите и предния прозорец
-огледайте за ръжда по веждите на калниците, рядко се среща но като цяло това е най слабо защитената част от към корозия при Е30 защото гумите хвърлят камъчета и нараняват защитата
-ако скоросния лост "плава" свободно е за нови втулки, това е може би един от най често срещаните проблеми
-седалките често се чупят и хлътват на една страна
-ако намерите ръжда по коша на двигателя значи колата е удряна... иначе причина за ръжда там няма

общо взето това се сещам в момента, ако има нещо ще допълня ;)

Автор:  gsi_0890 [ Сря Юли 18, 2007 10:52 am ]
Заглавие: 

Ivan Petrov написа:
AutoTzar написа:
бих казал идеалният автомобил за дрифт поне за нашият стандарт е една скромна ладичка с заварен деферинциал изкормена отвътре и малки подобрения по нея - това е най-евтиният вариант и е възможно според джоба :)))

не мисля така, практиката показва че BMW Е30 най-добрата кола за дрифт във България ;)
Предимствата са
-евтини части и лесни за намиране
-много информация
-колата е по здрава
-подлежи на промени както по двигателя така и по окачването
-често изпадат перформанс части ( особено по окачването ) на добри пари
-голям избор на двигатели, от 1.6 до 2.5 като аз лично ви съветвам да изберете М10Б18 - по възможност Л-джетроник... много здрав и евтин двигател, ако го тотализирате напълно нов двигател читав ви е 250-300 лв.

Минуси
-шпер диф-а при Е30 е кът ( при лада незнам как стои въпроса ) но с телоподаващото стават чудеса :-D
-по високата начална цена която по късно се компенсира от евтините части

Слаби места на колата
-двоен стоп ( 83-та до 87-ма ) се цепят между ботушите и предния прозорец
-огледайте за ръжда по веждите на калниците, рядко се среща но като цяло това е най слабо защитената част от към корозия при Е30 защото гумите хвърлят камъчета и нараняват защитата
-ако скоросния лост "плава" свободно е за нови втулки, това е може би един от най често срещаните проблеми
-седалките често се чупят и хлътват на една страна
-ако намерите ръжда по коша на двигателя значи колата е удряна... иначе причина за ръжда там няма

общо взето това се сещам в момента, ако има нещо ще допълня ;)

Надявамсе си сигурен в това дето си написал, че нещо несъм съгласен с теб по много от гореспоменатите неща особенно с цените на частите :shock:

ПП. нормално е при всички автомобили за веждите не само на БМВ при всички има наранявания на покритието от камъчета

Автор:  Ivan Petrov [ Сря Юли 18, 2007 1:29 pm ]
Заглавие: 

тва дет съм го написал можеш да си абсолютно сигурен че не съм си го измислил... просто имам 2 такива екземпляра ама тва явно няма значение
За веждите си що годе прав. При BMW ръждата е недопустима, просто при е30 явно защитата не е толкова силна! Иначе има коли дето са доста защитени по калниците а гният на други места ;)

Автор:  OPEL [ Сря Юли 25, 2007 10:30 am ]
Заглавие: 

От всички катарници наречени BMW, най -много ме радва точно E30 и особенно M3 E30. Просто според мен това беше последната истинска кола излязла от заводите на BMW. Както се казва - E30 M3 е кола за карачи, а не за играчи.


Ти сериозно ли го мислиш това за 250-300лв за двигател на BMW , че на мене ми се струва малко нереално. Не съм купувал части за тая марка, но имам доста приятели които карат BMW иии общо взето не са много щастливи, особенно тия с E36ците....


Айде поздрави ;)

Автор:  Ivan Petrov [ Пет Юли 27, 2007 10:57 pm ]
Заглавие: 

OPEL написа:
Ти сериозно ли го мислиш това за 250-300лв за двигател на BMW , че на мене ми се струва малко нереално. Не съм купувал части за тая марка, но имам доста приятели които карат BMW иии общо взето не са много щастливи, особенно тия с E36ците....

не го мисля а съм го проверил и то не веднъж, така е... все пак това е старичък двигател! Произвежда се от 1966 до 1987-ма. 1.8 съм сигурен че варира м/у 250 и 300 лв.
А за Е30 М3 си много прав ;) Това е кола "свалена" от пистата! Тази кола се е произвеждала серийно за да получи хомологация да участва във състезанията Touring Car Racing в Група А ;)

Автор:  bagera [ Пон Сеп 03, 2007 7:01 pm ]
Заглавие: 

Дрифтинга е нещо готино, но днес един колега се обърна със ЗАЗ-ката си като дрифтираше :shock:

Автор:  The_Game [ Пон Сеп 03, 2007 10:43 pm ]
Заглавие: 

bagera написа:
Дрифтинга е нещо готино, но днес един колега се обърна със ЗАЗ-ката си като дрифтираше :shock:


Той и Татко ми ми е казвал, че ако карам със 80 и опъна ръчната ще се обърна :-D. Незнам какво е правел твоя човек. Документирано ли е.

Добре ли е ? Някакви травми

Автор:  mantarov [ Пон Сеп 03, 2007 11:29 pm ]
Заглавие: 

То зазовете са само за дрифт праини...ни окачване ни мощност = ако е некаква стокова де ;)

Автор:  Ivan Petrov [ Вто Сеп 04, 2007 2:47 am ]
Заглавие: 

The_Game написа:
bagera написа:
Дрифтинга е нещо готино, но днес един колега се обърна със ЗАЗ-ката си като дрифтираше :shock:


Той и Татко ми ми е казвал, че ако карам със 80 и опъна ръчната ще се обърна :-D. Незнам какво е правел твоя човек. Документирано ли е.

Добре ли е ? Някакви травми

без окачване не става работата или поне е доста рискована....
Ако караш със 80 и опънеш ръчната не е задължително да се обърнеш, всичко е много относително. Аз примерно съм се возил във BMW E30 318iS със M Technic окачване и strut brace със 120, навъртя волана + ритане на спирачките + feint drift и след това газ, през цялото време следях километража докато минавахме през завоя и под 100 км. не сме паднали а винаги съм си мислил че със 100 ако врътна волана на една страна ще се размажа... Тва возене беше първия път във който бях сигурен че колата ще се обърне :shock: И все пак не се обърна :D
ето ги клиповете от пистата, тия дето се казват ge_a са от случката, на един от двата клипа си подавам ръцете през прозореца... там се случи тва със 120-те километра ;)
http://83.142.17.227/driftingbg/ge_a/saparevo_15_07_07/

Автор:  The_Game [ Вто Сеп 04, 2007 9:12 am ]
Заглавие: 

E то си зависи и от колата и най вече от рацера.

Това BMW има хора които ще го обърнат.
Въпреки че е със стабилизиращи щанги и други глезотиики. :)

Автор:  mantarov [ Вто Сеп 04, 2007 4:38 pm ]
Заглавие: 

Аз сам опьвал рьчната сьс 140 и само леко клекна задницата по простата причина че не хваща :-D :-D :-D

Страница 3 от 5 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/